کردستان - سنندج - خیابان گلشن ، بالاتر از بانک تجارت ، آژانس عصر تبلیغات / 09108866910 / 33224667-087 / info@age-group.ir
اسلایدر۴ اسلایدر۳ اسلایدر۲ تست اسلایدر ۲ تست اسلایدر

اسکیما مارک آپ

استانداردهای فراوانی در طراحی سایت وجود دارد که رعایت کردن آنها باعث بهبود وضعیت سایت در سئو و کسب رتبه های بهتر در جست و جو میشود که یکی از آنها استفاده از اسکیما مارک آپ است که اطلاعات جامعی در مورد آن را میتوانید در سایت Schema.org مشاهده کنید.
تگ های اسکیما مارک آپ به کد سایت اضافه میشوند و به صفحات سایت شما کمک میکنند تا به زبان موتور جست و جو سخن بگوید و برای آن قابل فهم باشد. به بیان دیگر میتوان اسکیما را ارتباطی میان صفحات سایت و موتور جست و جو دانست. در این تگ ها که برای کاربر قابل دیدن نیستند و فقط خزنده های موتور جست و جو آن را میبینند بخش بندی هایی قرار داده شده و هر کدام از این تگ ها برای بخش خاصی از سایت قابل استفاده است.
برای مثال شما برای یک صفحه از سایت که مقاله است مشخص میکنید که  عنوان مقاله در کدام قسمت قرار داده شده , نام نویسنده مقاله چیست , تاریخ انتشار مقاله چه روزی بوده , میانگین امتیاز کاربران به مطلب شما چند بوده و این دست اطلاعاتی که ممکن است در متن مقاله باشد اما خزنده گوگل نتواند آن را پیدا کند و به همین دلیل به مطالب شما رتبه خوبی ندهد. با کمک مارک آپ های اسکیما دقیقا به موتور جست و جو توضیح میدهید که بخش بندی های مطالب شما چگونه است و موتور جست و جو چگونه باید مطالب شما را اسکن کند و در نتایج نمایش بدهد.
تگ های اسکیما بعد از یک توافق میان موتورهای جست و جوی اصلی مانند : گوگل , یاهو , بینگ و یادنکس ایجاد شد و توسط تمامی آنها به رسمیت شناخته میشود.این مارک آپ ها انواع مختلفی دارند و برای مقالات , ویدئو ها , نمایش کالا , دستور اشپزی  و تمامی انواع مطالب میتوان نوع مناسب از مارک آپ های اسکیما را استفاده کرد.

Template Design:Dima Group